کد مطلب: 173060
صداي مردم
قصه پر غصه گل و لاي پس از باران در کوچه پس کوچه هاي اردل/ داد مردم اردل از مديريت ضعيف شهري درآمد
تاریخ انتشار : 1397/08/23 12:16:44
نمایش : 1411
يکي از معضلات مهم و اساسي در شهر اردل عدم آسفالت برخي کوچه ها مي باشد که موجب نارضايتي شهروندان اين شهر شده است .
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، فصل زمستان که شروع مي شود روزهاي سخت برخي از شهروندان شهر اردل هم با خود به همراه مي آورد ، زمستان سرد در کوچه پس کوچه هاي پر از گل و لاي که پير مردان و کودکان براي عبور از کوچه هاي بايد تا به زانو در گل و آب فرو بروند .
رفت و آمد در کوچه هاي خاکي  انتهاي بلوار شهيد بهشتي درفصل تابستان مي شود تحمل کرد اما زماني که با آمدن باران کوچه ها تبديل به گل و لاي مي شود ديگر تحملش سخت و سخترمي شود .


تعدادي از شهروندان  اردلي  در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز  از انباشت گل و لاي در کوچه هاي  انتهاي بلوار شهيد بهشتي در هنگام بارندگي ابراز ناراحتي کردند.

حجت  الله همتي يکي از شهروندان شهر اردل با اشاره به اينکه نبود جوي مناسب موجب جمع شدن آب باران در کوچه هاي  انتهاي بلوار شهيد بهشتي مي شود گفت:گل و لاي برخي از کوچه هاي  اردل وضعيت قديمي روستاها را به ياد مي آورد.

همتي با بيان اينکه تا کنون سه بار براي آسفالت اين کوچه ها با شهردار ديدار و گفت و گو کرديم اما براي رفع اين مشکل هيچ گونه رسيدگي نکردند و انگار اين محدوده جز شهر اردل نيست.
عليقلي انصاري با گلايه از شهردار شهر اردل به دليل بي توجهي و سهل انگاري  به مطالبات  شهروندان شهر اردل گفت: وضعيت نابسامان کوچه هاي  منطقه انتهاي بلوار شهيد بهشتي  شهر اردل در عصر تکنولوژي و فناوري غيرقابل تحمل است.

وي بيان کرد:کوچه هاي اين منطقه  وضعيت اسف باري دارد و وقتي بارندگي مي شود اصلا نمي توان  پياده ازداخل کوچه ها عبورمرور کرد.

 اين شهروند  اردلي يادآورشد: از شهر دار و شوراهاي محترم خواهشمنديم  مشکلات  کوچه هاي اين منطقه   را هرچه زودتر بررسي ورفع کنند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg